תפריט נגישות

איתמר יוסף בן גל בוזגלו ז"ל

איתמר יוסף בן גל
בן 29 במותו
בן שושנה ודניאל
נולד בי"ג בניסן תשמ"ח, 31/3/1988
התגורר בהר ברכה
חלל פעולת איבה
בכ' בשבט תשע"ח, 5/2/2018
מקום אירוע: אריאל
באזור יהודה ושומרון
מקום קבורה: הר ברכה
הותיר: אישה וארבעה ילדים, הורים, חמישה אחים ואחיות

קורות חיים

איתמר בן גל, בן 29, תושב ההתנחלות הר ברכה, נרצח בפיגוע הדקירה שאירע באריאל.

בן גל, עבד כמחנך בישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל ולימד גם בישיבה ביישובו.

בן גל נרצח כשהיה בדרכו לביתו בחזרה מעבודתו. הוא התכוון להגיע לברית של בנה של גיסתו ומיהר לשוב לבית על מנת להתארגן ליציאה לאירוע יחד עם בני משפחתו.

הפיגוע אירע בטרמפיאדה בכניסה לאריאל, כשמחבל דקר את בן גל וניסה להימלט. עדי ראייה סיפרו כי בן גל התפרץ לכביש לאחר מכן, דפק על דלת אוטובוס שחלף במקום וצעק אל עבר הנהג "פיגוע, דקרו אותי" ולאחר מכן התמוטט ואיבד את הכרתו. צוותי מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים בילנסון שם נקבע בהמשך מותו.

פרופ' מיכאל דרשר, מנהל מחלקה לרפואה דחופה בבית החולים בילינסון, סיפר כי בן גל הגיע למקום כשהוא סובל מפציעה קשה בפלג גופו העליון וכי הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו בחדר הטראומה.

קצין צה"ל שהיה במקום ניסה לעצור את המחבל עם מכוניתו אך זה ברח מהמקום. כוחות צה"ל, מג"ב ומשטרת ישראל פתחו בסריקות ובחיפושים אחרי המחבל באזור.

לקול בכיותיהם של ארבעת ילדיהם הקטנים, ספדה אלמנתו מרים כשהיא נתמכת בידי שתי קרובותיה: "אני רוצה להבטיח לך - נהיה חזקים. אנחנו נמשיך לעשות את מה שרצית. לעשות רק טוב. אמשיך לגדל את ילדינו ונחיה בשמחה כמו שרצית".

אביו של איתמר זעק בכאב: "בני, מי יתן מותי תחתיך. מערכת החינוך בישראל איבדה מחנך גדול ומסור ואנו נשארנו יתומים ממנו. נמשיך ללוות את ילדיך המתוקים. רוצים להודות לכוחות הבטחון העושים מאמץ לתפוס את הרוצחים. תנוח בשלום על משכבך בן שלנו".

הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים בגילאי שנה עד שבע.

הובא למנוחות ביישובו הר ברכה.

הופק במערכת "גלעד-לזכרם", באמצעות חב' תבונה בע"מ (054-6700799)